Post by dulmaujiggisttran on Mar 5, 2022 22:22:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Swing Loops: Grapple Hook Race ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Swing Loops: Grapple Hook Race IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Swing Loops: Grapple Hook Race 2022 version ▞▞▞
Gjennomsnitt
Jeg liker det, men det er få problemer. Først er det mange annonser. For det andre i delen der vi vil ha flere nøkler, må vi se en vedio, det er en feil der vi ikke får noen nøkler når vi ser på en vedio. for det tredje er det veldig laggy. Hvis disse problemene endres, vil spillet være perfekt
Dette spillet er ikke online 😅😅😅 men jeg elsker saygames
Dodgy som idiot, kapret i hovedsak telefonen min hardt til hardt tilbakestilt den for at telefonen min skulle begynne å svare igjen.
Nydelig grafikk, men ikke kontroll, det er veldig dårlig kontroll, men jeg liker dette spillet
Jeg lastet den ned i dag
Swing Loops: Grapple Hook Race სხვადასხვა dga
Spillet var fantastisk til nivå 83. Nivå 84 kan ikke fullføres. Karakteren svinger ikke på løkker selv når jeg holder skjermen. Vennligst sjekk dette.
Spill 10 sekunder, tvungen annonse. Synd.
Dette spillet er veldig bra, ingen problemer i det hele tatt hvis du ikke liker annonsene, bare slå av wifi bro
Vedant nisargan
Kul
Dette spillet er bra, men skaperen bør legge til flere ting som vil få spillet til å få 5 🌟
Swing Loops: Grapple Hook Race Казуальные ajr
Det er en feil der du ikke kan se slutten av nivået og du ikke vet hva du skal gjøre der
dette spillet var fantastisk Jeg bryr meg ikke om hvem som har laget det, men lag flere som dette, bare gjør det til der vi kan ha som et Spider-Man-kostyme som ville vært fantastisk. Jeg ber deg ikke om å gjøre det, du kan gjøre det i a hvis du vil, men uansett er dette spillet fantastisk som jeg elsker spillene bare fortsett med det takk
Swing Loops: Grapple Hook Race Priložnostne tjpq
Det er et fint spill og interessant også, og grafikken er også bra.
Beste spillet noensinne, men det er annonser hver gang du er ferdig med en runde, men det er fortsatt veldig kult
Hiragana Memorizer Ta’lim sre
Jeg liker dette spillet
Jeg har en gs21 og uansett hva jeg gjør kan jeg ikke få dette spillet til å starte uten å krasje 😕
Dette er et bilde
Spillet er kult, vil ikke laste det ned på nytt.
Virkelig moro... Men mengden annonser ØDELEGGE SPILLET. Når nivået varer i 20 sekunder og deretter må du se en 30-sekunders annonse etter nesten HVERT NIVÅ, er det ikke gøy. poeng. Jeg ventet 2-3 sekunder og det ville tillate deg å fortsette, men det ville fortsatt vise deg en annonse omtrent 8 av 10 ganger når alt du ville gjøre var å starte neste nivå.
Dette er det verste spillet jeg noen gang har spilt, jeg hadde det bra til bonusspillet åpnet bokser. Jeg bestemte meg for å få flere nøkler etter annonsen, fikk jeg ingenting og etter at jeg trykket på nei takk, er det en annen AD
Bra spill fordel jeg elsker Spiderman
Lukas og Hanna Under kan dere sende inn en kommentar avbryt svar jeg er mamma til Hanna kan du si noe om til uker siden og trykker send en voi zia jeg er mamma til Hanna kan du si noe om to minutter hente Lukas 15 30 type yyyy
Jeg liker å kunne få det var en fornøyelse å snakke og gå tilbake til i morgen og vil la ham ut avvik for å sjekke i morgen og vil komme til det til du i mine bønner som en jente som er det umiddelbart hva du trenger og gå tilbake til i morgen og vil komme til problemet, finn CV-en min og jeg har mottatt en melding som sier og gå tilbake i morgen og kommer til problemet, finn CV-en min og jeg har mottatt en melding som sier til meg selv at kalidas må unngås hvis jeg side og
Fint hvis du vil bruke mer tid på å se pub enn å spille.
Bra og best, men har noen ganger korte nivåer.
Det er for glitrende
Hyggelig gamer
Dette spillet er så bra hvis bare de la til Goku
Jeg mener jeg ikke ville spille daglig fordi feil og legger til
Jeg har aldri i mitt liv spilt et så ille spill at det fortsetter å krasje først. Jeg trodde det var internett mitt, men jeg sjekket at internett mitt er greit
Super moro
Swing Loops - Jeu de Сourse Grand public bqzz
Dette spillet er vanskelig, kjedelig, og akkurat som ikke riktig. Jeg liker ikke dette spillet. Men jeg spiller det ikke lenger. Så hvis jeg var deg ville jeg ikke fått det🤔
Dette spillet går aldri i orden, det skjer med meg du prøver og hvis det fungerer betyr det at jeg har et problem i fanen min
Fuc2
Ikke i det hele tatt som Instagram-annonsene, falske anmeldelser. Tonnevis av annonser. Kjedelig, ikke glatt. Ikke kast bort tiden din. Flere elendige utviklere som vanlig i mobilsamfunnet
Spillet er morsomt, men det krasjer eller feiler hver gang jeg går inn i det, det er veldig irriterende
Det bare krasjer, og jeg får lyst til å kaste telefonen
Annonser, annonser, spilte 2 runder som tok 30 sekunder eller mindre og deretter en 30 sekunders annonse. Slettet.
Sakte installasjon
Jeg elsker dette spillet fint tau og hud ana border og sky glider
Spillet fortsetter å krasje når jeg laster inn og prøver å starte spillet, krasjer det umiddelbart
Det er virkelig bare et fantastisk avslappende spill og det er veldig vanedannende og morsomt!!!!!
Dårlig spill
jeg elsker det, men kan du gjøre kartene lengre og jeg liker det når jeg griper kroken jeg føler meg som edderkoppmannen kan du også lage mindre tillegg
Swing Loops - Jeu de Сourse Grand public bqzz
Det er bedre, men ikke for bra
Annonser annonser annonser og flere annonser! Trenger jeg å si mer? Veldig fint spillkonsept, ødelagt av annonser på annonser. Ha mer tro på spillet ditt, utviklere ..