Post by stargosamvece on Mar 8, 2022 23:47:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Hidden Treasures: Föremål ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Hidden Treasures: Föremål IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka kristaller hacka ▞▞▞
▞▞▞ The Hidden Treasures: Föremål 2022 version ▞▞▞
Spelet gillade jag verkligen tills det uppgraderades....och nu kastar det ut dig!!! Så laddar inte.
Än så länge är allt bra. Älskar 5G-spel. De hjälper mig att slappna av, fördriva tiden & hålla min hjärna igång.🤗
ชอบมากสมกับที่คอยค่ะ
Lurendrejeri. Bry dig inte
Jag gillar verkligen spelet. Det enda jag önskar var bättre var grafiken i matchvalet av spelet. Det är lite bla.
Det tredje spelet i Treasure Seekers-serien, Follow the Ghosts, har nyligen släppts till iPhone, iPod touch och iPad.
Rosetta Stone: Learn, Practice & Speak Languages Təhsil lrt
Jag gillar match 3-delen. Ibland är det svårt att se föremålen du letar efter.
Blev för dyrt då det blev allt svårare att spela. Avinstallerar nu.🙁
Det är okej lätt att spela
Det är okej
Fantastisk
Kul att kunna byta från match 3 till sökobjekt
Jag förstår det verkligen inte.
Jag är så besviken. Jag gillar verkligen det här spelet. Sedan jag uppdaterade den ger det mig problem. Först fortsatte den att frysa och jag klagade på det och de fixade det, men nu när jag vill öppna presenterna i lusthuset fortsätter den att frysa och sedan kastar den mig ur mitt spel. Det är väldigt irriterande.
Perfekt om man gillar pirater
Kan inte uppdatera vill att jag tar bort alla mina andra spel
Jag gillar spelen som du erbjuder, det enda som gör mig nervös är att jag använder en e-post för mina spel. Nu när jag försöker registrera min information och använda min e-post så tillåter du mig inte att använda min egen e-post som är registrerad på din sida
Jag njuter av att leta efter föremål på olika platser, det är ganska intressant än så länge. Älskar det här spelet. Laddade precis ner spelet på en ny enhet och nu är jag tillbaka till början. Jag ska fortsätta spela eftersom jag gillar spelet.
Har precis börjat spela men har njutit av spelet än så länge. Spelat på det ett tag nu lysande spel
Ibland är det svårt att hitta det man letar efter
Många detaljer kvar: block, jungfrur, riggde- taljer, glasflaskor, lerkrus m m. Övrigt: Enligt sportdykare har fartyget plundrats på föremål. 17
Läs om hur du felsöker problem med ditt Android-mobilspel, som problem med krascher, ... Saknar du ett föremål som du har köpt i spelet?
Uppdaterad till trophy island location och nu kan jag inte komma på den varje gång jag försöker den stänger spelet
Suger. Spelet fryser för mycket. Kul att spela men... avinstallerar nu.
Jag har inte kunnat spela spelet sedan uppdateringen det fryser så fort det laddas.
Alla t
Anständigt spel. Jag gillar dolda föremål eller juvelmatchningsalternativ.
The Hidden Treasures: Objects Pakikipagsapalaran aiet
The Hidden Treasures: Föremål – Appar på Google Play
Bra och roligt
Depth Hunter 2: Scuba Kids - Hidden Treasures. Letar efter liknande föremål. Vad liknar Depth Hunter 2: Scuba Kids - Hidden Treasures?
Problemlösning i The Sims Mobile - EA Help
Hidden treasures. Återanvänd ditt gamla porslin som ...
Jag har spelat ett tag nu och njuter av att jag kan välja ett sökspel eller ett val 3. Jag tycker också att de olika karaktärernas berättelser är underhållande. Det är också lätt att få medhjälpare.
Inte särskilt spännande